casio ex-z77

nä, nu har jag faktiskt bestämt mig. jag ska ha casio ex-z77 i röd för 1699:- på onoff så nu ska måste jag få lite pengar i julklapp så att jag kan köpa den, vill så gärna ha en digitalkamera ;

Med 7,2 megapixel och den stora 6,6 cm widescreen-TFT-färgdisplayen är nya EXILIM EX-Z77 redo för fotonöjepå allvar. En annan av de många styrkorna är det faktum att den kan användas enkelt och direkt iEasy-läget, som dessutom är en garanti för fantastiska foton. Som en bonus reducerar Anti Shake DSP automatisktrisken för suddiga bilder. Med nya YouTube Capture Mode kan du dessutom spela in filmer medoptimerade förinställningar för YouTube och sedan ladda upp dem till YouTube på ett kick.



vad tycker du, gör jag rätt beslut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0