digitalkamera

önskar mig lite pengar till jul för att köpa en digitalkamera. men efter hundra års letande kan jag inte hitta den rätta. kan någon ge något tips på någon bra digitalkamera som är rätt billig men som ändå tar bra bilder och har lite roliga funktioner, snälla kommentera om du har någon bra digitalkamera som du skulle vilja tipsa om.

här kommer några som jag har funderat på att köpa ;

                                    8,0 mp, 2,8 tum (touch), 2495:-       
                        
7,2 mp, 2,6 tum, 1799:-                                            7,2 mp, 2,6 tum, 1699:-

om du inte har något tips kan du kanske tycka till om vilken kamera du skulle köpt?


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag hade nt tagit den touch , tänk så mycke fingeravtryck !

2007-12-09 @ 16:51:18
URL: http://livetenligtlois.blogg.se
Postat av: Andrea

Jag ska till Fjällen i Sälen ,

2007-12-09 @ 19:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0