hemmadag

27/12

idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. gått upp vid tolvtiden precis som alla andra dagar på lovet, spelat lite buzz, handlat och tittat på goal II. den var faktiskt rätt bra. man drogs in i filmen och det kändes helt verkligt. men något som var dåligt var att den slutade med "to be continued..." , så kan den ju inte sluta liksom, hallå. nu måste man ju vänta skitalänge för att se vad som händer. det tyckte jag var lite dåligt. nu ska jag göra upp lite pengar med mamma, haha, man vill ju ha pengarna som hon är skyldig, hihi. ska i stan imorgon med louise, anna och kanske ellinor så jag får väl titta på lite grejor jag vill ha lite senare ikväll.

auf wiedersein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0