jul

23 , 24 , 25 och den 26 december

under den lilla julhelgen, utan snö och utan någon alls julstämning så har det ändå hänt mycket. i söndags så bakade jag, min syster, min moster, min mormor och min mamma pepparkakshus. efter mycket jobb i ungefär tre timmar så blev huset någorlunda bra. i måndags och i tisdags så firade jag jul. först med familjen och mormor och andra dagen tillsammans men min moster och hennes man. låter kanske tråkigt med bara så lite folk, en det är ändå rätt så mysigt. det kanske hade varit roligare med mer människor i min ålder och kanske några småbarn men så stor är tyvärr inte min släkt. men på pappas sida i och för sig så har jag en kusin som är fjorton, tror jag, hihi. men hon och hennes familj har köpt hus i thailand och kommer fira jul där varje år hädanefter. vilken julstämnng är där? om jag får fråga men jaja, jag fick ändå lite julklappar. jag fick buzz hollywoodquiz, pengar, morgonskor, böcker och lite annat jag inte kommer på nu. idag har jag inte gjort ngt speciellt, bara suttit hemma och chillat lite, hihi.



bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0