julklappar

20/21

hade städdag i skolan idag och slutade extra tidigt, skönt men det var tråkigt att städa. när vi var klara med städningen så såg vi någon tråkig film, 8 mile eller något sånt hette den. handlade om eminem och det var skittråikigt att titta på. nu har jag precis blivit klar med att slå in nästan alla mina julklappar. nu är det bara några bra rim som saknas. skulle behöva rim till en almanacka och en popcornskål, någon som har något bra?, skriv i så fall. ikväll blir det julgransinköp och kanske hinner vi klä den också. och imorgon är det ju skolavslutning. nu ska jag fixa lite med min låt sen blir det kanske lite oc.

haaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0