junior eurovison song contest

8/12

ja, då var årets junior eurovison song contest över och vinnarna blev vitryssland, tyvärr. frida var typ den enda normala, alla andra bara hoppade runt som galningar, hehe. förutom sverige så hejade jag på serbien, hon var också rätt normal, hihi. men jaja, det kvittar egentligen vad vi tycker alla röstar ju nuförtiden bara på sina grannländer så det är väl snart inte lönt att sverige är med. vem som helst fick egentligen vinna för mig bara den inte blev armanien eller vad dom nu hette, den låten var ju sämst. det tyckte i alla fall jag.

vem tyckte du skulle vinna, tycker du som jag, kommentera!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag tyckte faktiskt också Sverige var bäst , som du sa : Enda normala , serbien var väl typ , FULA KLÄDER men tjejen hade bra röst fast låten var inte så bra : Skriv till mig ? :P jaja , mkt bra blogg älsk

2007-12-08 @ 22:35:53
URL: http://ifyouknowdea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0