ledig

19/12

idag så slutade vi redan klockan halv två, vår syslöjd blev inställd för att hon var sjuk. tråkigt och roligt, det tråkiga är att jag inte hinner göra klart min julklapp, men den roliga är att jag har tid att sitta här och skriva. dessutom så hade vi en annan inställd lektion i morse så jag kunde lika gärna sova till typ tio istället för att sitta uttråkad i cafeterian. ska snart till tandläkaren, usch. men det är inget farligt eller så, ska inte laga något som tur är, det är bara någon som ska kolla mina tänder så det kanske blir en lagning lite senare framåt året eftersom jag äter alldeles för mycket sånt som jag inte borde äta. men det är gott. nu ska jag börja skriva på min låt och hoppas att det går bra.

ching chong, good bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0