min födelsedag

12/12

jaaa, idag är det min födelsedag, vaknade av att mamma gick ut, öppnade garaget och drog in något stoort in i hallen. förstod direkt att det var en cykel. har önskat mig det i evigheter och nu har jag äntliget fått min tantcykel. såå glad är jag. har inte fått något annat än men vi ska till en restaurang och käka lite senare idag och efter det så kommer min lilla släkt och ger mig presenter. så kul det är att fylla år asså, hihihi. nu ska jag blogga lite till och sen så ska jag fortsätta med mitt korsstygn, ha det bra.

kramar                  

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis till tantacyklen !

2007-12-12 @ 18:40:02
URL: http://livetenligtlois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0