nyårslöften

31/12

ja, igår var jag som sagt i stan. köpte en mörkblå lite yvig tröja på jc, har tyvärr ingen bild. nu ska jag snart till ellen och om exakt tolv timmar och arton minuter så är det 2oo8. har inte riktigt några nyårslöften eftersom jag aldrig håller dom, haha. men jag har några saker jag ska bättra på i alla fall ; 

  • jag ska sova längre
  • jag ska äta mindre godsaker på vardagarna
  • jag ska sitta mindre framför datorn och tv:n

det var mina nyårslöften jag ska bättra på, 
                  
                                                   vad har du för nyårslöften?  



                                                     


Kommentarer
Postat av: Louise

tihi , läsk,chips o godis förbud i ett år :)

2008-01-02 @ 11:51:14
URL: http://livetenligtlois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0