skridsko

18/12

förlåt, asså har inte hunnit skriva nu på ett tag, har inte hänt så mycket ändå, vatt med ellen lite och sådär, gått i skolan lite, det är jag ju tvungen till. när jag var med ellen i söndags var vi på vacker tass och köpte grejor till deras urgulliga jackrussel valp dom ska få på onsdag, såå avis är jag. men i alla fall, idag så har vi haft skridskoåkning i skolan, vaddå tråkigt, man kan ju inte åka och man fryser som fan. är glad att jag bara gör det en gång om året. dessutom är det dumt att man är tvungen att ha hjälm. för vissa är det ju okej. dom har ju sån hockeyhjälm och sån som alla killar har. men jag, ja fy fan, jag får åka runt men någon jävla cykelhjälm, hur kul är det på en skala ett till tio. nä, det är riktigt tråkigt. men det bra är att vi fick sluta tidigare så nu är man ju hemma typ en timme tidigare och tar det lugnt. ska nog se på någon film jag lånade av ellen. "fäst vid dig" heter den, rätt gammal men den verkar bra. oh, förresten. min fest i lördags gick rätt bra. hade ju kul och så men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. fick lite smink, eller ja, rätt mycket smink. alla tycker väl att jag borde börja sminka mig så det blev lite mascara och rouge i skolan igår. lite uppskattat men killarna tyckte jag så ut som någon påskkärring eller något, haha. fick en jättefin tröja också men den ska jag byta för den var för liten. nej, höll på att glömma jag fick underbart fina örhänge också, jäättefiina. men nu ska jag se på film,

see you later aligator  ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0