filmkväll och staun med babys <3

1/3

förlåt. var så stressad igår. han tyvärr inte göra ett inlägg efter träningen och inte efter jag kom hem från louise heller för då skulle jag ju sova hos ellen. vi såg på vänner ungefär till ett, halv två sen sleepa vi : ) vi såg "disturbia" och "american pie 2" igår kväll. "disturbia" var jättebra, lite rolig och lite spännande och lite kärlek så den var jättebra. "american pie 2"  där emot var inte alls kul. rikigt tråkig faktiskt. nu ska jag snart sticka med ellen och louise till stan, (om ellen blir klar ngn gång!) sen ska jag käka hos mormor (igen). sen ville jag se melodifestivalen med louise och ellen, men har inte frågat än. kan nog inte tyvärr göra fler inlägg idag, tyvärr. får se om jag hinner när jag kommer hem efter melodifestivalen, riktigt bra artiser med idag, kommer bli världens catfight. charlotte perrelli, calaisa, sibel och linda bengtzing. vem tycker du ska vinna fjärde delfinalen ?

kram

Kommentarer
Postat av: My

Haha, du tyckte visst att american pie var kul , du skrattade ju :P

2008-03-01 @ 17:02:20
URL: http://kellnerz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0