forever21

guud asså, jag har blivit kär forever21 ! dem har så underbart snygga kläder och smycken, och billigt för dem som är snåla, (Louise!). har hört rykten på bloggar att det ska komma till sverige och det hoppas jag verkligen. då kanske det kommer till emporia , det är ju nära och bra. fast det är tyvärr inte klart för än 2011 och så länge pallar man ju inte vänta. det kanske finns i Miami och dit ska jag ju i juli. hoppas det, fy fan va jag ska shoppa där då! någon som vet något om att det ska komma till sverige ? här är i alla fall några av mina favvosar på forever21.

image160

vad tycker du om forever21 och deras kläder ?

Kommentarer
Postat av: My

haha beckii! Emporia ska vara klart 2009 ;)

2008-03-03 @ 08:05:15
URL: http://kellnerz.blogg.se
Postat av: Louise

WOOOOOOOOOOOOOW billigt , me love !

2008-03-03 @ 20:40:23
URL: http://livetenligtlois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0