hemma från staun ; )

1/3

nu har jag kommit hem från staun. ellen hoppade av innan mig så jag satt själv bredvid ngn kille typ i 16 års åldern. skitpinsamt. var jätterädd att typ kasa på honom i en sväng eller något, men det hände sån tur inte ! nu ska vi snart äta. sitter hemma hos min mormor nu, hade datorn med mig sån tur var så jag har något att göra när dem snackar massa tråkigt vuxensnack. ska till louise efter maten och se melodifestivalen tillsammans med mormor och mamma, jippie ; )  : (  .köpte förresten ett jättefint hjärthalsband i stan. typ glaspärlor med ett sådant "glashjärta" på mitten. svårt att förklara men har inte min sladd med mig nu så kan inte lägga in bilder. köpte ett par jättefina örhängen oxå, för 15:- kronor. bilder kommer snart. nu är snart maten klar.

adios

Kommentarer
Postat av: Paulina

ohh vad kul, nää länken funkade inte, pröva igen är du jättesöt eller säg vilken kategori inlägget är i för jag hittar verkligen inte de.

2008-03-01 @ 18:27:25
URL: http://paulinasintressen.blogg.se
Postat av: Louise

sorry att jag inte kunde

2008-03-01 @ 18:50:43
URL: http://livetenligtlois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0