reklamutdelning

8/3

förlåt att jag inte har bloggat på hela dan, har helt enkelt inte hunnit. klockan halv 11 imorse stack jag till ellen och vid elva började vi dela ut reklamen. har hållt på hela dagen, hittade ju inte i annestad ! först gick vi och letade efter 3C men den var tydligen på samma ställe som 3A och 3B även om det bara stod 3A och 3B. sen så gick vi och letade i nästan en timme efter nummer 6, som tydligen inte var byggd än. gick hem och tog en paus efter sadelmakarebyn, sen så fortsatte i vagnmakarebyn senare vid halv 4 tiden. koderna hade tydligen ändrats så vi kom inte in i hela vagnmakarebyn. vi fick ju ringa upp varje gång vi skulle in i en trappuppgång , men alla var snälla och öppnade. men tillslut så orkade vi ju inte det mer så vi ringde till det företaget vi "arbetar" för och då sa hon att vi skulle klättra upp för brandstegen och sedan gå ner, yeah right! men tillslut gick det, men eftersom jag inte kunde dela ut så länge idag så måste vi göra sista imorgon innan min match, så det är bara att gå och lägga sig, typ nu och gå upp tidigt imorgon !

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0