våren är på väg !

6/3

precis som alla säkert vet så är jag hos min mormor och äter eftersom vi inte har något kök och kom hem för en stund sedan. vädret idag har varit ganska varmt, lite blåsigt men helt klart varmare. nu när jag cyklade hem så hörde jag fåglarna kvittra och jag hoppas verkligen att det snart blir rikigt vår. det är ju typ vår nu i mars månad men det känns inte så. vill gå ut utan halsduk och mössa, slippa jackan och massa andra tjocka kläder, kan det inte bli vaarmt ? kanske lite för sent nu, men min mormor kanske ska sticka en mössa till mig, men vet inte om jag vill ha ? vilken tycker ni är snyggast ?



bye bye <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

den vänstra var
jättefin :)

2008-03-07 @ 18:22:30
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

Din mailadress: (publiceras ej)

Din hemsidas namn:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0